Snön ligger vitt på taken....

Jag befinner mig för dom som känner mig i min kanske topp som kariärist. Jag har ett vansinnigt hett jobb mitt i vår residensstad Luleå. Svetsare mitt i centrala luleå med licens att bränna halvt ihjäl sig. Som en god vän sade "Jag har gjort en omvänd klassresa, jag började på botten som bonddräng och har grävt mig nedåt på något märkligt sätt och nu är jag svetsare".  Idag har jag dansat electric boogie eller rättare sjungit i regnet som Sinatra gjorde en gång i tiden. Jag lovar att han sjunger mycket bättre och vansinnigt mycket mer motiverat än det jag gör. Jag får mest ur mig svordommar och falska toner då strömmen passerar igenom min kropp då jag byter svetspinne. Visseligen så tar jag mellan varven elektrifierade danssteg som får våran numera avlidne snuskpelle/popkung Jacksson att rotera som en utombordare i graven av avundssjuka, men dom är helt ofrivlliga från min sida. Dansstegen alltså. Sidospår//(innebär det att han bytt inriktning när han dog och blivit nekrofil tro?). Vilket fall så tror jag att det kan bara bli bättre nu. Pissregn halvkallt och inte ett endaste dekoltage att värma sig med då solen och värmen gömt sig och tjejerna fått för sig att ta på sig (nästan) skoteroverall nu när kung bore närmar sig. Tacka vet jag snön som ger mig möjligheter till att bli lite matchman med frost i skägget och coola frostskador att skryta om i baren. Ingen ger notis då elchockar inte syns två timmar efteråt förutom lite nervsvaghet som ger väldigt dåliga vibbar i baren. Nä fram med vintern så jag än en gg kan skryta om min dumhet att inte gå i skola ordentligt så jag ännu en gg kan bravera om min självförverkligande sida. Gå i skola ordentligt nu barn så ni slipper likt jag leva som en antihjälte med en vansinnig längtan efter kallsnö och vinter. 

Kommentarer
Postat av: ;)

hahahh jag dog :D

2012-09-17 @ 22:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0