Analt och kaffe!

Dagens bostadspolitik är uran att skräda orden urkass. Hur kan man bygga bostäder åt "folket" om inte folket kan bo och verka där? Hur kan man bygga lägenheter till vuxna människor som inte fungerar att ens vakna i. Jag pratar inte om hyror, storlek, antal rum eller färg utan placering. Om jag skulle bo i lägenhet skulle lag förmodligen ha ett helvete på jorden. Hur ska jag kunna stiga upp och slå igång kaffepannan på morgonen ens? Jag vaknar likt stora delar av befolkningen utan en tråd på kroppen och vill så fortsätta göra. Så problematiken är: varför bygger man då lägenheter där jag måste manekänga likt en utvikningsbrud varje morgon när jag slår igång morgonkaffet om jag ansluter mig till allmännyttans bostäder? Man har skyltfönster i köken så man verkligen inte ska missa varandras morgonritualer. Jag begär inte att kunna ha sex på matbordet varje dag utan risk för upptäckt. Jag vill bara kunna koka mitt morgonkaffe ostört. Det är väldigt analt att inte kunna tillgodose det genomsnittsmedborgaren har behov av varje dag.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lill

JAG bor i lägenhet... Jag vaknar utan en tråd på kroppen...Jag kokar mitt kaffe ostört (om inte nån granne knackar på) Jag har sex vart jag vill OM jag vill, vart som helst här hemma!! Ingen insyn å inte ser jag några heller!! :D

2014-06-18 @ 15:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0