BDSM

Människan har en massa olika drifter och till synes märkliga behov. Huruvida dom är bra eller dåliga ska jag varken värdera eller utreda här. Men det jag tänkte berätta är att jag har beställt en hel massa stryk. Förhoppningsvis så blir det hårt och brutalt utan möjlighet till nåd. Det kommer förhoppningsvis att kännas i kroppen efter att jag fått min dos ända in i märgen. Jag sökte länge efter en lämplig utförare av denna fysiska aktivitet. Jag för min del föredrar kvinnor. Kanske är en kulturell grej eller så är det en mer bara en ovan känsla att låta en man ta i en på det sättet. Jag fick flera tips på var jag skulle ringa och är tacksam för all hjälp som jag fått. Till slut så bestämde jag mig för en som enligt en god vän skulle vara duktig och tillmötesgående som dessutom inte bodde för avlägset från min hemadress. Sagt och gjort så ringde jag och möttes av en trevlig kvinna i andra änden av luren. Vi surrade och jag berättade att jag blivit rekommenderad av en gemensam vän att anlita just henne till detta för mig ganska angenäma tjänsten. Utan större problem så fick vi fram en tid och ett datum som stämde överens för oss båda inom en inte allt för avlägsen framtid. Hon gav mig adressen så att jag inte skulle förvilda mig då jag skulle dit och jag tackade för mig. Jag vet inte men jag känner redan en viss tillfredsställelse. Undra om det betyder att man är masochist bara för att någon ska knåda mina muskler? På fredag ska jag få massage.

Kommentarer
Postat av: Massösen

Härligt upplägg du har till att du skulle lägga upp dig ;-)

2007-10-12 @ 12:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0