Anden å lampdjävuln.

Jag är en tacksam person. Jag älskar att få märkliga stenar av små dreglande barn som säger läspande att den är jättefiiiiiin. På riktigt!! Jag var jättenöjd med att ha en mattsvart Plymouth med ölburkar fulla bilennär jag var 18 år. Jag är skitnöjd när min hoj för en årslön som startar efter tjugonde försöket. Jag är nöjd med att åskan inte slår ned i huvudet på mig när jag kliver upp på en pall under klarblå himmel. Men jag önskar en massa. Jag trånar likt den stora massan män efter Shakira, Vin diesels muskler, Sean Connorys charm och kungens frikort till all form av kriminalitet. Men när man får alla önskningar men måste välja en, då vet man. Då vet man att ens skyddsänglar skrattar. Tänk om man fått tre önskningar i alla fall. Jag är blygsam.... Bara tre.... Eller fyra. Jag begär inte himlen direkt Shakira, Muskler, charm å lite rörelsemån..... Jag är nöjd med lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0