Long time no seen......

Nu har jag hållt mig undan härifrån under ett par år. Mycket vatten har runnit under broarna och jag har varit ut på ett äventyr av stora mått. Mina barn börjar bli stora och jag har fått uppleva saker som jag knappast kunna drömma om. Några ska jag nämna här, de flesta kommer jag bära med mig i mitt hjärta som en skatt igenom livet. Jag är en priviligerad människa som har många goda vänner som ger mig goda skratt och fantastiska stunder. Det enda vi kan ta med oss igenom livet tills den dagen då jag ligger med dom andra på långvården är just minnen relationer och kärleken från andra. Man får inte med sig en snygg bil swimingpool eller någon annan dyr pryl till dom korridorerna. Det är livsfarligt att leva. Och vi kan vara helt säker på en sak det är att vi faktist kommer någon gång att dö! tills det inträffar så ska jag fortsätta samla skatter. Några ska jag dela med mig av till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0