ENTRÈ

Jag har varit på en konsert denna helg med några av mina närmsta vänner vilket var en värmande upplevelse både för kropp (läs öron) och själ.

Jag kan tycka att mitt liv cirkulerar runt arbete, mat, sömn och andra banala ting som verkar ta all tid från mitt för tillfället rätt händelselösa liv.

Livet kan kännas som att utöva klädsim med stövlar i en blötmyr fylld med sirap och fartkameror bara för att hitta en känslomässig liknelse.

Dessa små avbrott med mina underbara vänner är det som verkligen håller en uppe och får en att kämpa vidare mot nästa tillfälle att kunna slappna av.

Det som jag kunde känna särskild glädje över var musiken stämningen och människorna.

Hårdrockare reggae tomtar kostymnissar kvinnor män och till och med transvestiter gjorde dansgolvet till en fest att se och uppleva.

Musik är i sanningens ord det universella språket som dominerat mänskligheten sedan Adam var länsman i äppelträdgården paradiset.

Nu är det så att jag är skyldig min UFA lite kosing för en entré biljett men det är ett lågt pris att betala för att få umgås med sina vänner under så här trevliga omständigheter.  

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0