Blåsta!!

Tog som första blogg upp min arbetskarriär och hur den har straffat både mig själv och min familj inklusive vänner. Nu har jag verkligen hoppat i galen tunna!!!! Är projektanställd till ett kraftverksprojekt som löper på 10 veckor. Anlände tidigare i kväll och upptäckte att inte bara att boendet var felaktig jobbet var förlagt på det sättet att jag endast kommer mig hem 2 dygn i månaden!!! kan någon snälla ge mig ett belopp på hur mycket pengar det skulle krävas att vara borta från sina vänner och familj? Jag säger som i Kiruna Dra helvete

Kommentarer
Postat av: Kikki

Nämen fy! Det låter inte kul om du bara kan komma hem 2 dygn/månad,håller en tumme för att det löser sig bättre! / Kikki

2007-09-13 @ 07:12:23
Postat av: Ida

Taskigt :) *dock lyser min skadeglädje igenom*
Hoppas att det löser sig /Ida

2007-09-13 @ 10:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0