Ångest

Jag är fullständigt utan ångest (utom vissa söndagar). Jag dricker inte Absint (utom när det finns lördagar). Jag har inte skurit av mig öronen (nästan fingrarna ett par gg). Jag är inte alkoholist (Lördagar??). Är jag och kommer jag någonsin bli en konstnär likt Strindberg, Van Gogh, Hemingway eller någon annan storhet då jag inte är helt skruvad och piskar mig till sömns med en bit taggtråd?? Jag är en jättelycklig småbarnsfar som tycker om att laga mat fiska och arbeta. Jag bär inte ens statliga anslag för att hinna misshandla mitt mentala jag till en soppa som kan producera verk för framtida generationers kritiker. Nä jag är bara skitlycklig. Ibland lite deppig när jag får punka eller taskig lön, men mestadels väldigt glad. Tror att om jag ska lyckas med det här ska jag sluta jobba förskjuta mina barn skaffa lite droger som hobby och falla från en palm (Keith du är min hjälte). Tror jag stannar som en misslyckad skribent, rockstjärna och konstnär. Skrattande bondgrabb med en risig harley är nog min lott i livet.

Kommentarer
Postat av: Rolle

=)

2012-09-07 @ 22:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0