Strumpor

Jag har mött många människor som drömmer men som inte törs följa sin dröm i rädsla för att misslyckas. Det finns dom som inte törs drömma ty de är rädd att deras tankar ska krossas, och dom tillsammans med drömmen. Min älskade bror sade en gång att jag gjorde det han brukade prata om, jag pratade om dom sakerna som han bara tordes tänka men inte säga. Han log och sade åt mig att han ville nog inte veta vad jag tänkte och inte tordes berätta. Men jag har fullt upp att drömma om det jag gör. Jag fyller mina drömmar och tankar med den glädjen jag skänker och får av mina vänner och barn varje dag. Däremellan så virvlar tankarna runt i huvudet som ett par strumpor i en torktumlare tills dom hamnar här. Man kan säga att jag lever i en underbar drömvärld med lite osorterade strumpor här och där.

Kommentarer
Postat av: :)

If you dont live for something, you will die for nothing..keep on dreaming :)

2012-10-15 @ 05:46:39
Postat av: Anneli

Bättre den sträng som brast än aldrig spändes:)

2012-10-15 @ 09:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0